ארבעה ערבים נהרגו בתאונה קשה ליד עתניאל

בנצי לייזרוביץ No Comments on ארבעה ערבים נהרגו בתאונה קשה ליד עתניאל

מדובר ברכב שעלה על דורבן, התנגש והתהפך על רכב אחר• הרב רא"ם הכהן, רב הישוב עתניאל וראש הישיבה: "אני אבל על פגיעה בחיי אדם, מנחם את המשפחות, ודורש טיפול מונע על ההפקרות בכבישים".

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תאונת דרכים קשה הבוקר ליד עתניאל בה נהרגו ארבעה אנשים. הערבים המעורבים בתאונה מחלחול ואל פואר. מדובר ברכב שפגע בדורבן, איבד שליטה והתנגש ברכב נוסף. לאחר זיהוי כל ההרוגים התברר שגם ברכב הנוסף שהיה עם לוחיות הרישוי האירופאית מדובר בהרוג פלסטיני. לסיכום הדווח על התאונה ב 4 הרוגים פלסטינים מכפר אל פוואר ועוד פצוע קשה.

חובש בכיר במד"א אלי רוזנברג שטיפל באירוע סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, כשהגענו למקום ראיתי רכב ובו 3 פצועים לכודים, בסיוע כוח רפואה צבאי ויחד עם צוותי הסהר האדום ניסינו להעניק ללכודים טיפול רפואי אבל הפציעות של שניים מהלכודים היו קשות מאוד ובתוך דקות נקבע מותם בשטח ע"י רופא צבאי, פצוע נוסף שסבל מחבלות מגפיים חולץ כשמצבו מוגדר בינוני והוא פונה ע"י הסהר האדום. פצוע נוסף שכב על הכביש כשהוא ללא רוח חיים עם חבלת ראש קשה ומותו נקבע גם כן ע"י רופא צבאי בשטח. בתוך אמבולנס של הסהר האדום טופל גבר במצב אנוש שפונה תוך כדי פעולות החיאה"

הרב רא"ם הכהן, רב הישוב עתניאל וראש הישיבה: "אני אבל על פגיעה בחיי אדם, מנחם את המשפחות, ודורש טיפול מונע על ההפקרות בכבישים".



0 תגובות